Bu Domain Siirdostu.com satılıktır. Bizimle iletişime geçin
This domain Siirdostu.com is for sale. Contact us!
Dieser Domainname Siirdostu.com ist zu verkaufen. Kontaktieren Sie uns!
1.000 €
DJ AycaDJ Ayca
22, aydin
ABDÜLHAMİTABDÜL...
51, Elazığ
nesimseknesimsek
49, Ankara
rotterdamlirotter...
, Amsterdam
Kış GüneşiKış ...
, istanbul
bellabella
34, Kuşadas
theressamtheressam
, Mardin
mugesunamugesuna
17, Istanbul

Yakuphan kılınç blogu

Sağlık

Biraz sonra yani öğleden sonra hastahaneye doktora gideceğim. Vücudum da çatırtı çuturdu var. Kemiklerimde bir sorun var olabilir. Kollarımda uyuşma var. Sollarımda uyuşma var. Yollarımda uyuşma var.

İtibar

İtibar çok önemli bir şey. İtibarsız başarı yakalanmaz. Benim son yayınladığım şiirlerimle yazılarım silinmiş. şiir dostu yani bu sitenin yönetimine herhalde şikayet gitmiştir.

İtibar

İtibar çok önemli bir şey. İtibarsız başarı yakalanmaz. Benim son yayınladığım şiirlerimle yazılarım silinmiş. şiir dostu yani bu sitenin yönetimine herhalde şikayet gitmiştir.

Boynuzlu Ve Polis

Boynuzlu örgüt polisle iş birliği içinde. Boynuzlu amacına ulaşabilmek için oyununa polisi de alet etti. Beni linç edebilmek için her yola başvurdu.

Samimiyet Önemli

Bende seni takipteyim abi. Yorum önemli değil, bende samimiyet ararım. Samimiyet olsun yeter. Temiz yüreğimi görebildiğin için teşekkür ederim. Başgöz'e gelince hayırlısı diyelim.

Yavrular Büyüyor

Benim iki tane dişi kedi var, doğum yapmıştı. Doğumdan birinin beş birinin üç yavrusu oldu. Yavrulara bugün baktım gözlerini açmış. Hepsi birer can parçası. Allah'ım sağlıklı uzun ömürler versin.

Toksoplazma

Bu ismi kimimiz duymuş kimimiz de duymamıştır. Ben de yakın zamanda duydum. Ve bu konuda yazı yazmak için bu ismi bir kenara not etmiştim. Bugün bir şeyler yazmak istedim.

Boynuzlu Meydana Çıksın

Şerefsiz boynuzlu bana şiir yazdırmayacakmış. Yahu kim oluyor bu boynuzlu? Karar mercii benim. Kalem benim yazacak olan el benim. Boynuzlu da kimmiş? Boynuzlu meydana çıksın.

Boynuzlunun Hayal Serüveni

Boynuzlu beni hedef tahtasına koydu. Muradına erdi mi ermedimi bilmiyorum. Muradınaermese de kötülük yapmakla mutlu yaşıyor mutlu uyuyordur.

Namus

Bazıları falan bizim namusumuz diye birilerini sahiplenir taraf tutar. Namus sadece iki bacak arasında olmaz. Kimsenin bacak arası beni bağlamaz. Konu bu değil.

Syndicate content